A Corporate Planner OC ábrázolja a vállalkozására jellemző struktúrákat és felhasználási eseteket, valamint rugalmasan alkalmazkodik az új helyzetekhez.
Operatív menedzsment
Szoftvermegoldásunk több mint 300 üzleti adminisztrációs funkcióval rendelkezik, amelyek segítik vállalkozását új területek feltérképezésében. A fentről lefelé és alulról felfelé építkező tervezési módszereken kívül szimulációk és forgatókönyv-elemzések széles választéka megtalálható ugyanúgy, mint automatikus előrejelzések, célérték számítások és többféle prediktív tervezési megközelítés is. Igény szerint a részletes működési költségvetés automatikusan beépíthető az integrált pénzügyi tervbe.
Mit kínál a megoldás:
vállalati struktúrák és felhasználási esetek rugalmas modellezése
a legtöbb forrásrendszerhez való kapcsolatnak köszönhetően az adatok importálása zökkenőmentes
több mint 300 üzleti logikai funkció az üzleti tervezés elősegítéséhez
az összes elérhető adat megjelenítése modern adatvizualizáció segítségével
Személyre szabott jelentések minden döntéshozó számára
A különféle riportsablonok segítségével beállítható egy, a felhasználóhoz igazodó riportoló rendszer. Minden vezető, osztályvezető vagy igazgató pontosan akkor kapja meg a neki szánt információkat, amikor szüksége van rá. A jelentéssablonokat elég egyszer meghatározni, ezután mindig használatra készek, az értékek pedig automatikusan beállnak.
Hasonlítsa össze eredményeit diagramon az adatvizualizáció segítségével. Minden elemzés dinamikus, tetszés szerint módosítható és bővíthető. Cserélje ki a megjelenített objektumokat, a mögöttes adatfolyamokat, az időtartamokat vagy a megjelenítés módját
Az adatok részletes kiértékeléséhez sokféle elemzési funkció használható:
varianciaanalízis
Pareto-analízis
fedezeti elemzés
részletező elemzés
kulcsarány-elemzés
grafikus elemzés.
Elemzések
Integrált pénzügyi tervezés
Az értékesítési szokások változása, a beruházások tervezése, a vevői vagy szállítói fizetési profilok cserélődése mind összetett hatással vannak az eredményekre, valamint a pénzügyi tervre és a költségvetési mérlegre. A Corporate Planner Finance segítségével az összes költségvetését átviheti az operatív irányításból közvetlenül az integrált pénzügyi tervezésbe. A pénzügyi terv, a mérleg, a pénzügyi források felhasználása, valamint az eredmény kapcsolatban állnak egymással.
Találja meg a pénzügyi problémákat és fektessen be többet a maximális megtérülés érdekében. A Corporate Planner Cash segít napi szinten optimalizálni pénzügyeinek kezelését, és vállalata pénzügyi erőforrásait a lehető legjobban felhasználni. Likviditáskezelési megoldásunk segíti a likviditás elemzésében, a rövid távú készpénzkezelési intézkedések meghatározásában, a készpénzes engedmények és kamatok automatikus optimalizálásában, az adósok és hitelezők figyelésében, a cash flow optimalizálásában és a cash poolingban.
Likviditás menedzsment
Corporate Planner Dashboard a döntéshozókkal való kommunikációhoz
A vezetők általában azonnal szeretnék látni a legfontosabb tényeket és számadatokat. A CP Dashboard az adatokat vizuálisan mutatja be, egyetlen kattintás után rögtön előkerülnek a rejtett információk. A keresett részletek megjelenítése, az integrált figyelmeztető rendszerek, a testreszabott elrendezés és a jogkezelő rendszeren keresztüli biztonságos hozzáférés mind a felhasználók előnyére válnak.
Aki régóta Excelt használ, annak nem kell lemondania róla, az Excel Client segítségével ugyanúgy folytathatja az elemzést és a jelentéskészítést a megszokott környezetben. Az értékek a Corporate Planning szoftver forrásadataihoz kapcsolódnak. A folyamatos frissítések és az adatforráshoz való közvetlen hozzáférés jelentősen megkönnyíti a munkát, és minimálisra csökkenti a hibalehetőségek számát. A számadatok mindig naprakészek, így minden érintett könnyen nyomon követheti a dolgokat, és egyszerre több felhasználó is dolgozhat ugyanazon az Excel munkalapon.