Corporate Planner
Corporate Planner - a szervezeti teljesítménymenedzsment megoldása
"Vállalkozása még többre lehet képes, ha az integrált pénzügyi tervező, elemző és stratégiai menedzsment eszközünket használja."
A Corporate Planning 2021 óta a proALPHA csoport tagja. A proALPHA a kis-, és középvállalkozások egyik vezető ERP szállítója. A CP akvizícójával a cégcsoport tovább bővítette átfogó innovációs platformját egy, a kkv-k vállalati menedzsmentjére és pénzügyi teljesítményt szolgáló megoldásaira specilizálódott szoftverrel egészítette ki a portfólióját. Ez a szoftver a Corporate Planner.
A többszörösen díjnyertes önkiszolgáló megoldás átláthatóságot biztosít, és lehetővé teszi az automatizált tervezést forecasting-hoz, ad-hoc elemzésekhez és valós idejű jelentésekhez, a Nemzetközi Üzleti Kommunikációs Szabványok (IBCS®) előírásainak megfelelően.
A Corporate Planning szoftver egy integrált megoldás az üzletvezetés minden területére. Az összes közkedvelt back-office rendszerhez rendelkezik integrációval, ezért minden helyzetben ugyanazokkal az adatokkal dolgozhatnak majd a cégében.
Moduljaink
Mindegyik megoldás skálázható és azonnal használható. Beszéljük meg milyen problémái vannak és vezessük be azt, amire igazán szükségük van.
CP a felhőben
Minden egy helyen: szoftverünk felhőben is használhatja üzleti adatok tervezésére, elemzésére valamint riportolásra a követési és egyéb díjak fizetése nélkül. Nem kell többé az infrastruktúra karbantartásával foglalkoznia, a szoftverfrissítéseket és az adatmentéseket mostantól mi intézzük. Ön fókuszáljon a fejlődéshez elengedhetetlen feladatok meghatározására és elvégzésére.
Intelligens adatkezelés
A Corporate Planning szoftverben található funkciókat a forrásrendszereiből vett adatokon is használhatja. A Corporate Planner Connectivity Express automatikusan importálja a vállalati teljesítménymenedzsment feladataihoz szükséges összes információt. Amikor változnak az értékek valamelyik rendszerben, automatikusan frissülnek is. Ez biztosítja, hogy az összes aktuális adat mindig rendelkezésére álljon a tervezéshez, elemzéshez és riportkészítéshez. Időt és erőforrást takarít meg, munkafolyamataiban pedig jóval kevesebb lehetőség lesz hibázni.
CP - Connectivity Express
A Connectivity Express több, mint 150 forrásrendszert kapcsol össze a CP-vel, a portfólió pedig folyamatosan bővül. Amikor a forrásrendszer verziói megváltoznak, nem fog nehéz helyzetbe kerülni. Folyamatosan figyeljük a piaci fejleményeket, és módosítjuk a Connectivity Express-t.
Az integráció mindig naprakész, mindig elérhetők a legfrissebb adatok. Az adatátalakítás és a struktúra importálása előre konfigurálva van, az előrendszerben bekövetkező változások pedig automatikusan megjelennek. Így több ideje marad a fontos üzletvezetési tevékenységekre: a tervezésre, elemzésre és jelentéskészítésre.