A Qlik újabb elismerése

A felhasználók nagy része ajánlja a Qliket a Gartner® Peer Insights™ visszajelzései alapján

A Qlik® újabb elismerésben részesült, ezúttal a Gartner® Peer Insights™ Customers' Choice 2024 az Analitikai és Üzleti Intelligencia (ABI) platformok kategóriában.

A „Voice of the Customer” („Az ügyfelek hangja”) egy olyan dokumentum, amely a Gartner Peer Insights értékeléseit egységesíti technológiák és a kapcsolódó szolgáltatások vásárlói számára. Ez az összesített szakértői nézőpont, az egyéni visszajelzésekhez hasonlóan kiegészíti a Gartner szakértői kutatását, és kulcsszerepet játszhat a vásárlási folyamatban.

A „Voice of the Customer” grafikon jobb felső négyzetében elhelyezett szállítók a Gartner Peer Insights Customers' Choice megkülönböztetéssel, a Customers' Choice (Ügyfelek Választása) jelvénnyel ellátott elismerésben részesülnek. Az így elismert szállítók elérik vagy meghaladják a piaci átlagot mind az általános tapasztalat, mind a felhasználói érdeklődés és elfogadás terén. A Qlik pozíciója a jobb felső négyzetben szerintünk annak köszönhető, hogy folyamatosan és következetesen tud értéket biztosítani ügyfelei számára.

„A Customers' Choice kitüntetés elnyerése, úgy gondoljuk, tükrözi azt a bizalmat, amelyet ügyfeleink a Qlikbe vetnek, üzleti eredményeik elérése érdekében. Számunkra ez azt is igazolja, hogy olyan megoldások tervezésére összpontosítunk, amelyek közvetlenül az ő igényeikhez szólnak - lehetővé téve számukra, hogy összetett kihívásokat oldjanak meg és olyan módon használják az mesterséges intelligenciát, amely egyszerre elérhető és rendkívül hatékony” - mondta Brendan Grady, a Qlik Analytics üzletágának ügyvezetője.

A Qlik platformja a megérzéseken alapul, és emiatt képes megfelelni az ügyfelek elvárásainak. A siker három kulcsa a vevők szerint: a könnyű kezelhetőség, a rugalmas telepítés és az intuitív analitika. Ezekkel a funkciókkal tudják a szervezetek kiértékelni az adatsilókat, feltárni az adatokban rejlő információkat, és magabiztos döntéseket hozni a gyors, adatvezérelt világban.

Néhány példa a Qlik ügyfelek tapasztalataiból a Gartner Peer Insights oldalról:

  • „A Qlik szerves része az adatvezérelt döntéseknek szervezetünkön belül, lehetővé téve számunkra, hogy az adatainkból származó, hasznosítható információkkal növeljük a profitabilitásunkat.” - kiskereskedelmi ügyfél
  • „A Qlikkel már nem ijesztő a BI azoknak, akik viszonylag újak ezen a téren” - vendéglátóipari ügyfél
  • „Nagyszerű a tapasztalatunk a termékkel, amely páratlan a piacon, és felülmúlja minden más üzleti elemzési terméket, amivel korábban dolgoztam.” - IT ügyfél
  • „A Qlik által kínált funkciók sokfélesége azt jelenti, hogy számos területen képesek vagyunk új ötletek megvalósítására.” - biztosítási ügyfél
  • „A Qlik nem egyszerűen csak eladja a szoftvert, hanem biztosítja, hogy ügyfelei a lehető legtöbbet hozzák ki a vásárlásból minden lépésnél.” - gyártóipari ügyfél

Ha szeretné megtudni, hogy az ügyfelek miért bíznak a Qlikben, olvasson további visszajelzéseket az alábbi oldalon.